၂၀၂၂ခုနှစ် ဇူလိုငျလ (၁၉) ရက်နေ့တွင် AEON Customer Service Hotline ဝန်ဆောင်မှုအား ခေတ္တရပ်နားထားမည်ဖြစ်ပြီး ဇူလိုငျလ (၂၀) ရက်နေ့တွင် ပုံမှန်ရုံးချိန်အတွင်း ပြန်လည်ဆက်သွယ်နိုင်မည်ဖြစ်ကြောင်း လေးစားစွာဖြင့်အသိပေးအကြောင်းကြားပါသည်။
၂၀၂၂ခုနှစ် ဇူလိုငျလ (၁၂) ရက်နေ့တွင် AEON Customer Service Hotline ဝန်ဆောင်မှုအား ခေတ္တရပ်နားထားမည်ဖြစ်ပြီး ဇူလိုငျလ (၁၃) ရက်နေ့တွင် ပုံမှန်ရုံးချိန်အတွင်း ပြန်လည်ဆက်သွယ်နိုင်မည်ဖြစ်ကြောင်း လေးစားစွာဖြင့်အသိပေးအကြောင်းကြားပါသည်။
၂၀၂၂ခုနှစ် ဇူလိုင်လ (၁၀) ရက်နေ့တွင် AEON Customer Service Hotline ဝန်ဆောင်မှုအား ခေတ္တရပ်နားထားမည်ဖြစ်ပြီး ဇူလိုင်လ (၁၁) ရက်နေ့တွင် ပုံမှန်ရုံးချိန်အတွင်း ပြန်လည်ဆက်သွယ်နိုင်မည်ဖြစ်ကြောင်း လေးစားစွာဖြင့်အသိပေးအကြောင်းကြားပါသည်။
၂၀၂၂ခုနှစ် မေလ(၁၄) ရက်နေ့တွင် AEON Customer Service Hotline ဝန်ဆောင်မှုအား ခေတ္တရပ်နားထားမည်ဖြစ်ပြီး
၂၀၂၂ခုနှစ် မေလ(၁) ရက်နေ့တွင် AEON Customer Service Hotline ဝန်ဆောင်မှုအား ခေတ္တရပ်နားထားမည်
၂၀၂၂ခုနှစ် ဧပြီလ(၉) ရက်နေ့မှစတင်၍ AEON Customer Service Hotline ဝန်ဆောင်မှုအား ခေတ္တရပ်နားထားမည်ဖြစ်ပြီး ဧပြီလ (၁၈) ရက်နေ့တွင် ပုံမှန်ရုံးချိန်အတွင်း ပြန်လည်ဆက်သွယ်နိုင်မည်ဖြစ်ကြောင်
၂၀၂၂ခုနှစ် မတ်လ (၂၇) ရက်နေ့တွင် AEON Customer Service Hotline ဝန်ဆောင်မှုအား ခေတ္တရပ်နားထားမည်ဖြစ်ပြီး မတ်လ (၂၈) ရက်နေ့တွင် ပုံမှန်ရုံးချိန်အတွင်း ပြန်လည်ဆက်သွယ်နိုင်မည်ဖြစ်ကြောင်း လေးစားစွာဖြင့်အသိပေးအကြောင်းကြားပါသည်။
၂၀၂၂ခုနှစ် မတ်လ (၁၆) ရက်နေ့တွင် AEON Customer Service Hotline ဝန်ဆောင်မှုအား ခေတ္တရပ်နားထားမည်ဖြစ်ပြီး မတ်လ (၁၇) ရက်နေ့
၂၀၂၂ခုနှစ် ဇန်နဝါရီလ (၄) ရက်နေ့တွင် AEON Customer Service Hotline ဝန်ဆောင်မှုအား ခေတ္တရပ်နားထားမည်ဖြစ်ပြီး ဇန်နဝါရီလ (၅) ရက်နေ့တွင် ပုံမှန်ရုံးချိန်အတွင်း ပြန်လည်ဆက်သွယ်နိုင်မည်
ငွေရေးကြေးရေးကြီးကြပ်စစ်ဆေးရေးဦးစီးဌာန၏ လမ်းညွှန်ချက်ဖြင့် ငွေကြေးခဝါချမှုဆိုင်ရာ အလုပ်ရုံဆွေးနွေးပွဲ သင်တန်းပို့ချမှုများကို website တွင် လွှင့်တင်ခြင်း